onsdag 1. april 2009

You belong with me






Neimen heei igjen !

Æ har fått mæ nån mål no , har æ bestemt mæ for :p
æ ska begynn å bli me i ALLE gymtiman , sånn at det blir karakter der å, også ska æ få opp ordenskarakter'n min
sånn at æ kommer mæ inn på skole i Tr.heim når æ ska fortsett live mitt på en bedre og meir spennanes vei :)

har begynt og trena, mamma har kjøpt inn trimkort te mæ fra Smølahallen's eget 3T senter x'D
joda, har kommet ganske inn i det no må æ si ;-p ts , kondisen min e jo fortsatt rævva liksom så det e hardt..

så dem siste dagan har det vært, Skole, tren, solarium, dusj og film elr hang out me venna bare, kosli det ska æ fortell dokker ;- )
æ savne sigrid, siden ho har fløtta fra mæ og heilt te Hopen.. får ikje shett ho så ofte utenom skolen æ da:/ trist, fordi æ e så forbanna avhengi av ho, dope mitt. absolutt, bestevenninna mi : )
bloggbloggblogg, kjedelig at æ ikje har nån spennanes bilda og slik da. skulla nesten hadd bilda fra helga. det va rå arti ppå lørdagen, stordrakk og kosa oss som faen :)

men en kveld på fylla ødelegge ti tima trening da : /
No sitt æ å høre på samme sangen på replay heile tia og glor sånn halveis på mot i brystet ^^,

You belong with me, (8) haha, vi som fann den anette (Y) ;)
men æ ska lægg ut nå bilda oppå der æ, cya snoker's.

vi blogges ;-*


Can't you see that I'm the one who understands you
Been here all along
So why can't you see
You belong with me

Standing by and waiting at your back door
All this time
How could you not know
Baby you belong with me
You belong with me

You belong with me
Have you ever thought just maybe
You belong with me
You belong with me
Yeah
You belong with me

1 kommentar:

MartineL sa...

Sjekke bloggen min for jeg har utfordret deg! :D