tirsdag 12. mai 2009

Im rich , bitch ;*





weeheey, shååpå ho da, sugeriåskriveblogg.no . heh, (flau)

anyways:)
I helga konfirmert æ mæ, det va latterlig arti og litt røranes. Spennanes me gava og kos me familie og venna :)<3

På fredagen ankom min kjære Julie Undall edøya rundt halv 8. nokka som va veldig exiting ! vi dro te andreas , der simon,irene,Elisabeth, Oddvin og han skjøl satt og drakk ;-p
sjokk det.

vi tok oss litt pils og dram, men ikje sånn at det va på nippe t å bli full nej.
nejnejnej, vi kjørt på edøya nok engang rundt klokka 10 for å hent den herlige søstra mi Camilla også kalt Blenda!
men æ like best å kall ho darling,søta, tjukka, etc.
vi så film te klokka 3 på natta sikkert, te vi sovna me ein sigarett i handa og sikkel over heile putan.
herlich !

vi klart ikje sovva nå særli lenge, sikkert spent siden broren, andre søstra mi, tantebarna mine ,onkeln,tanta og resten av gjengen kom. + Martine ofc, ei som blandt annja søstra mi Camilla kosa sæ ekstremt me i hennes nærvær :)
koskoskos å hent martine på edøya på lørdagen ja, vi dro rett i prestgardn og bretta sånn ca 43 servietta som vifta.
damn, det va kjedeli, æ va GODT på vei t å gi opp for å si det sånn, men onkeln min pusha mæ te å lag ferdi dem andran å=//
Andreas og Oddvin kom å henta oss etter vi va ganske ferdi me å lag vifta, og en smule sulten i magen. vi så på det sånn at det va Sætranburger som hadd vært nokka no, så ja. vi spist 250 g burger æ å martine, og julie 160 ;-p

da vi kom på jøa igjen, va begge tantebarna, begge søstran broren min og kjæresten te søstra mi ankommet!
å det va så herlig og skjee dem igjen!
Æ ælskedæ Thea og Albert ! :))

etter masse fliring og herjing me tantebarnan mine dro dem te hopenbrygge og æ, martine og Julie satt igjen i ei halveis knekt dobbeltseng på Jøa og så film.
ein kjent sitat fra Albert blei gjentat utallige ganga " Æ e omtrent SÅ høy" også " Æ trur du e mæst gla i dæ sjøl æ thea" "Mamma , kofr har æ lilla'e merka på tissen min? " hahaha, artii du kjekkasen te tante!; )

vi våkna shiit tidli på søndagen, hvertfall æ da ofc, mått jo trossalt pynte og ordne mæ æ å: D
stod opp i 8 tia,tok ein dusj, føna og ordna håre mens dem to slappe vennninnan mine fortsatt lå å snorka te godt over 9.-.

i kirka va det gørr kjedli, også bitter pinlighet.
nokka som æ ikje finj så ekstremt morsomt.
bilda har æ masse av, så det så !

penga og gava takke æ alle for !
og btw, på fredagen ska æ , Ida og Silje shoppee for allje peengan i trooondheeeim.

KJÆRESTEN MIN KOMMER TE TR.HEIM I HELGA, ÆÆ GLÆDE MÆ PISSEMY TE Å MØT DÆ KJÆRE! MISS U SO MUCH <3

vi blogges fitteer.





Ingen kommentarer: