onsdag 26. august 2009

kos,skolestart og trondheim

Æ har hadd det dritkos i tr.heim den siste helga æ va der.
bortsett fra at typen lurt mæ om at han ikke skull dit, men han va der læll. som va en kjempe bra overaskelse :D
lå over te tonje piami fredagen og typen min på lørdagen. vi hadd det kjempe kos, bigtime <3

da skolen starta fikk æ skikkelig depresjona og angst. men det gikk sæ te etter ei uke elns. æ klare å overlev, så vidt at det e.

i helga som kommer ska æ vær hjem aleine, fordi mine kjære foreldre nok engang skal ut å reis.
så da bli huse mitt.
Oda kommer på besøk i helga , kjempe kos. savne ho virkelig etter ho flytta, det ekke det samma uten=/
hu tar me typen sin, så kommer selvfølgelig min medmusketer Julie Undall:)
bli koslig det !

æ har nettopp sjett den beste filmen ever , belive me or not.
dn hete: the girl next door. æ lo og lo av den, den va knall bra =)
værdt å sje !
æ har også faktisk begynt og likt kurt nilsen sine sanga, fordi nån av dem e faktisk bare heilt nydlig !
nån av mine favoritta fra han e : don't have what it takes, missing you,never easy og crazy crazy nights. DEN E SÅ UTROLIG FIN.

æ e også dilla på battlefield me jordin sparks, fordi den rett og slett bare har ett så utrolig bra poeng og fin fenganes melodi!

coldplay har også begynt og blitt mer av min interesse. vivalavida og fix you:)

æ har nån søtis bilda av kjærestepare som ble tatt i helga. som æ du skjer under her, finaste gutten e min <3
e så utrolig glad i dæ kjære.

vi blogges meire når æ har mere ting på hjertet:)






Ingen kommentarer: