mandag 9. november 2009

Happy and sad times


Å hohohoooho

hællæ
Æ har nå gjort ganske my etter høstferien da sjø, hadd ikke blogga sia det visst. hehe.. Har ikke vært så my i trøndelag etter høstferien, har vært my på Smøla og festa vært me venna og hadd super Halloweenparty, som Ida Eline også delt me mæ :)
det va nå arti dem siste helgan. Foruten som at æ har savna kjæresten min som faaaaaaaaaaaaaaaen ! gud, nokka æ syns ikke e så utrolig morsomt..

Alle på smøla snakke ikke om anna en den store "sie gubba" offentlig festa som ska holdes i smølahallen den 14 nov. Som vi selvsagt ska delta på! Klassen min ska også forresten vær me på litt av det arrangementet, som æ har fått me mæ. Da kommer min faste inventar Julianus på besøk. Også tone, Elisabeth og kanskje tonje og morten :)
Camilla , søsteresen min og venninna hennes kommer også, de skal også være m på Sie Gubba håpe æ.

har starta på håndball trening, vært me nån gang no, men har fortsatt ikke helt teken på det nei... Syns det e kjempe morsomt da! dansinga går også ganske bra, vi holder på å lage en såkalt "fame" dans som ska vises frem engang uti desember.

I helga va æ i trondheim te Julie, vi chilla og så film på fredagen. Shoppa litt på lørdagen og møtt Tonje søtis:) Ganske uforventa ringt kjæresten min i knappe 2 minutter og prata litt da. 2 herlige minutter va det :- D

helga etter sie gubba fæsta ska æ te Oppdal tur, sammen me resten av gjengen pluss nokka randoms. Ska vi fæst og stå i bakken på oppdal, bli så morsomt att! Har hadd norsk prøve som ikke gikk fullt så bra og en naturfag prøve som gikk ganske bra!
Ei engelsk innlevering som enda e uvisst kordan gikk..

har litt bilda som æ har tatt da ! som æ lægg ut her for dokker , håpe det fall dokker i interesse. hehe.

no ska pappan min kjør mæ me traktor te hinåa te bussen så æ får kommet mæ på håndball trening. (bilen starte ikke) hehehehehe...

vi blogges godt folk og ikke fult så gode folk ;-pp
<3





1 kommentar:

MartineL sa...

Gleder meg til Sie Gubba ;¤